Zoek
Producten
Kies een categorie
Actief ontzuren met basische supplementen
Actief ontzuren met basische voeding
Actief ontzuren met basische lichaamsverzorging
Onze complete pakketten met extra voordeel
Snel aan de slag met geselecteerde ontzuringskuren!
Alle Alka accessoires voor het basische leven
Klachtenprocedure
Hoe kan ik een klacht indienen?
AlkaVitae hecht veel waarde aan tevreden klanten. Wij werken dan ook voortdurend aan het verbeteren van de kwaliteit van onze klantenservice.
Indien u niet tevreden bent over de levering van een product of over onze dienstverlening, dan nodigen wij u uit om contact met ons op te nemen.
U kunt uw klacht mailen naar:
Wij zullen binnen 24 uur na ontvangst van uw klacht telefonisch of per e-mail reageren.
Online-geschillenregeling
U kunt als consument ook een geschil laten beslechten via de volgende externe geschillencommissies:
- Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (sgc.nl)
- Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.